Književni klub

By Lota - srpnja 04, 2015

Još kao maloj najdraža mi je bila uloga knjižničarke. A knjiga sam imala dosta. Te knjige još uvijek stoje u mojoj djevojačkoj sobi u roditeljskoj kući. To je bilo doba kada su se knjige kupovale na metre. Regale u dnevnim boravcima redovito su popunjavali čitavi kompleti knjiga nekog autora i enciklopedije. Svojim sam knjigama na zadnju koricu s unutarnje strane lijepila one džepiće kakvi su tada bili aktualni u knjižnicama i gdje su se stavljale kartice. To mi je bila omiljena igra. I od igre s lutkama. Kako sam si samo bila važna. Jako volim čitati, no ponekad jednostavno nema vremena. Ljeta su uobičajeno za čitače period kad nadoknađuju godinu. Ima li ljepšeg načina za čitanje knjige u hladovini bora, na plaži?

Oduvijek mi je bila želja pripadati nekom književnom klubu ali nažalost sredina u kojoj živim je takva da im je sama ta ideja smiješna, a kamoli da i sami čitaju. Ali, to se promijenilo neki dan. Doduše, moja je sredina ostala ista ali sam upoznala nove prijateljice s kojima mi je zajednička između ostalog i ljubav prema knjigama. Sve su to redom novopečene mame po prvi, drugi pa čak i četvrti put i one koje tek očekuju svoje potomke. Jako sam sretna da sam dio tog divnog društva i iako smo sve različite imamo tu zajedničku strast.

Što se tiče žanra kojeg čitam najčešće je to beletristika kao odmor od stručne knjige, ali nađe se i pokoji priručnik i slično. Nadahnuta razgovorom s njima složila sam listu knjiga koje želim pročitati ovog ljeta:

1. Dječak u prugastoj pidžami, John Boyne
2. Sluškinje, Kathryn Stockett
3. Gonič zmajeva, Khaled Hosseini
4. Djevojka u vlaku, Paula Hawkins
5. Kradljivica knjiga, Markus Zusak
6. Tisuću žarkih sunaca, Khaled Hosseini

U nadi da ste obožavatelj knjiga i čitanja srdačno vas pozdravljam,




  • Share:

You Might Also Like

0 komentari