četvrtak, 23. srpnja 2015.

Šetnja prekrasnim vrtom i početak jednog divnog prijateljstva

Dragi čitatelji,

danas vas vodim u šetnju jednim prelijepim vrtom u kojem se s godišnjim dobima smjenjuju brojne vrste cvijeća. Vrt se nalazi u Baranji i tako sam sretna da ga mogu predstaviti na mom blogu. Današnjim postom nazdravljam i jednom novom prijateljstvu s vlasnicom ovog vrta. Ušla je u moj život slučajno, ali opet ne slučajno već s razlogom. Čudesno je to. Čudo koje nam pomaže da rastemo i učimo.

Udobno se smjestite i uživajte u fotografijama prekrasnog cvijeća...











































Današnji post završavam s porukom satkanom u naljepnicama na prozoru vlasnice ovog vrta.

Budite sretni, nadajte se i volite.






4 komentara:

Od 23. srpnja 2015. u 11:07 , Blogger Gordana Bucka kaže...

Hvala draga Lota na predstavljanju moga vrta. Dakle, to je vrt koji je u svome nastajanju doživio niz preinaka i promjena. Vrt koji mi uz malo pažnje i ljubavi uzvraća na samo sebi svojstven način, beskrajnim šarenilom boja i mirisa. Vrt koji me oplemenjuje.

 
Od 23. srpnja 2015. u 11:50 , Blogger Lota kaže...

Nema na čemu. Bilo mi je zadovoljstvo a vjerujem i drugim čitateljima :)

 
Od 23. srpnja 2015. u 14:28 , Blogger jaimojvrt.blog kaže...

Predivan vrt sa mnoštvom biljaka. Hvala na lijepoj prezentaciji. Nadam se da će vlasnica izaći na kraj sa ovim tropskim temperaturama. Srdačan pozdrav.

 
Od 23. srpnja 2015. u 19:33 , Blogger Lota kaže...

Eto, drago mi je da ovaj vrt nije samo mene oduševio. Puno pozdrava!

 

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

Veze na ovaj post:

Stvori vezu

<< Početna stranica