Zdravi keksići :)

By Lota - listopada 10, 2015

Neki dan naišla sam na recept za zdrave keksiće od samo dva sastojka. Banana i zobenih pahuljica od cjelovitog zrna. Za recept nema neke posebne mjere. Nakon što vilicom istisnete banane dodajete zobene pahuljice dok ne dobijete smjesu koja nije ni ljepljiva ni gumena. Oblikujete rukama u plosnate okrugle keksiće i pečete na 160 stupnjeva svega par minuta.

Idealno uz šalicu mlijeka i kao međuobrok.






Ako pratite blogove iz mog popisa u lijevom izborniku mogli ste vidjeti da je lista nadopunjena. Uvijek mi je drago da mi se jave drugi bloggeri ovdje na blogu ili putem maila. U bespućima interneta toliko je zanimljivih sadržaja.  

Kod ažuriranja popisa nije mi dalo sačuvati prekrasan blog Decora y adora od Angelice koja mi se nedavno javila. Njezin blog i predivne radove i kuću možete pogledati OVDJE

Ostali su blogovi nadam se uspješno dodani na listu :)

I još jednom bih se svima željela zahvaliti na rođendanskim čestitkama. A ne mogu ne podijeliti s vama jednu čestitku moje drage Gordane. Točno ću je dati izraditi u poster i uokviriti.



Imajte lijepu subotu.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari